Επιστολή ΣΟΚ απο ΜΑΤατζη

ΤΗΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
"Με λενε Σταυρο ηλθα πριν λιγο καιρο απο επαρχια με ονειρα για να φτιαξω την ζωη μου και ειμαι λιγο καιρο στην αστυνομια και στο δεξι μπρατσο εχω το σημα της ΥΑΤ και θα ηθελα επιτελους να ακουστει και η δικη μου φωνη!Δεν ξερετε εσεις εκει εξω τι....

περναμε εμεις εδω μεσα ειμαστε σε τρομερη πιεση απο τους ανωτερους μας ,απο το κοσμο απο τους δικους μας απο ολους,και ολα αυτα για να μπορουμε να επιηβιωσουμε.

Πολλοι απο εμας κλαιμε μετα απο διαδηλωσεις,αλλοι παλι οχι, ειναι πολυ πορομενοι και δεν καταλαβαινουν τιποτα!Τρωμε αρκετο ξυλο για να μην κλαιμε...μας δεινουν ανεπισημα με τις χουφτες και με το ζορι φυσιικα, Provigil -μοδαφινίλη και ενα αλλο χαπι για που δεν γνωριζω τι ειναι, υσχυρα διεργετικα μαλλον για να τα βγαζουμε περα οπως λενε και μας κοροιδευουν... φοβαμε ,φοβαμε πολυ εκει εξω και τα περνω,εχω ασκησει βια τρομερη σε αρκετους ανθρωπους χωρις να το θελω ,αλλα μας πιεζουν πολυ για αυτο,εχω σκεφτει μεχρι και την αυτοκτονια,δεν εχω φιλους, κοπελα τιποτα,πολλες φορες σκεφτομαι να φυγω μα νιωθω ανημπορος δεν εχω αλλη δουλεια δεν εχω χρηματα και θελω να ζησω.

Και θελω να ζησω και εγω οπως εσεις. Δεν λεω το επωνυμο μου γιατι φοβαμε για την ζωη μου οι μερικοι συναδελφοι ι εδω που εχουν ξεφυγει τελειως δεν ειναι ανθρωποι ειναι κτηνη και δεν ξερω αν φταινε τα χαπια η τα κομπλεξ τους η κατι αλλο ,ομως να ξερετε οτι υπαρχουν αρκετα παιδια σαν και εμενα που φοβουνται και ειμαστε ακομα ανθρωποι αλλα οχι για πολυ ακομα,νιωθω το σκοταδι η δινη της απανθρωπιας του φοβου να με ρουφαει καθε μερα!!


Μακαρι να αλαξει κατι εκει εξω μακαρι ο κοσμος να μας τελειωσει ολους μας μια ωρα νωριτερα να γλιτωσουμε και εμεις και εσεις απο αυτο το βασανιστιριο.Υπαρχουν φορες που κοιτω τον κοσμο απεναντι μου που με βριζει ,και ομως λεω ειμαι και εγω ενας απο αυτους ,νιωθω οτι ειμαι εκει και εγω και ντρεπομαι, οταν διαπιστωνω οτι δεν ειμαι θυμωνω και σκληραινω και ξεσπαω με ποιο πολυ οργη και φοβο στον κοσμο,και μετα ντρεπομαι για μενα για τους συναδελφους μου για ολους μας!Καντε κατι ρε κοινωνια σωστε μας οσο ειναι καιρος για να σωθητε και εσεις ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΔΙΑΛΥΣΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ!!!


Γιατι πιστευω οτι τα πραγματα δεν πανε καθολου καλα ουτε απο εκει εξω με εσας αλλα προπαντων ουτε εδω μεσα ,η ψυχραιμια εχει χαθει,θα εχουμε νεκρους συντομα και απο τις δυο πλευρες και τοτε δεν θα υπαρχει γυρισμος!

ΒΟΗΘΕΙΑ!!!!!!!!!!"

Πηγή: trelokouneli.gr